Zelda_64 Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 hur tar jag mejj till southern island?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Du ska ha en biljett... Kan det ha vart Eon ticket.. Måste nästan varit det.. Aja och den får du genom att linka med en maskin i Nintendo Club® eller Action Replay. (En fuskmaskin) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_64 Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Du ska ha en biljett... Kan det ha vart Eon ticket.. Måste nästan varit det.. Aja och den får du genom att linka med en maskin i Nintendo Club® eller Action Replay. (En fuskmaskin) 0kej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Glömde att jag rekomenderar att du använder AR då kan du få mycket andra saker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Glömde att jag rekomenderar att du använder AR då kan du få mycket andra saker också. det går väl också med game shark fasst det kan ju förtöra spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Vet ej om det går med GS just i det här läget tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg