Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Dina Ämnen I Skolan?

Koneko

Rekommendera inlägg

Vad tycker ni om era ämnet? Från 1 till 10 allstå.Man behöver inte ta alla sina ämnen men några kan man väl ta? Jag tycker:

Bilden: 10 av 10

Spanskan: 8 av 10

Matten: 5 av 10

No: 6 av 10

Svenska: 7 av 10

Gympa:1 av 10

Engelska: 4 av 10

So: 6 av 10

Slöjd: 5 av 10

Musik: 8 av 10

Vet inte om jag har mer men vad tycker ni om era ämnen?

P:s någon som går på västerskolan i Uddevalla? D:s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe ok jag tar de kurser jag har då... inte så många faktiskt.

Svenska: 5/10 Har inte kommit igång ännu, och jag har alltid svårt att komma igång...

Engelska A: 5/10 Lite tråkigt, men har inte kommit igång med engelskan heller.

Naturkunskap A: 5/10 Gillar inte blommor och växter, vilket är precis vad vi håller på med. dry.gif

Matte A: 6.5/10 Matte är jag bra på (:

Digitalteknik A: 3/10 Jag gillar dock inte att räkna hela tiden. -.-

Webbdesign: 8/10 Ok detta är kul, väldigt fritt och skapande ämne. (:

Datorkunskap: 3/10 Trökigt, alla som pillar på datorer och vet vad de håller på med kan typ redan allt i kursen. -.-

Persondatorer: 7.5/10 Plocka isär och sätta ihop en dator? Kom igen. Askul ju!

Idrott och Hälsa A: Har inte haft gympa än så jag kan inte säga ngt om det.

PBL (ProblemBaserat Lärande): 8.5/10 Detta är en lokal kurs min skola har... Man lär sig arbeta i en grupp med andra ord. Jag får alltid ont i magen av skratt efter denna lektion. (;

Sen har jag inga fler kurser (ämnen) för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhh, du verkar ju ha roliga kurser. :) Har du slått sönder en dator engång? Istället för att plocka sönder någon?Och är det roligt med webbdesign? Om jag hade varit lite mer datagillare istället för nintendogillare(vet inte vad man ska kalla dom) så skulle jag vilja jobba med sånt om jag visste hur man gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En dator vill jag nog inte slå sönder, möjligen skruva isär den. :P

Webbdesign är kul ja. Jag gillar bild oxå så jag antar det har lite med det att göra.

Jag är en nintendodiggare och kommer att bli en datordiggare, så det går nog för dig med. Man behöver inte kunna mycket för att börja för du kommer att lära dig, men du måste vara intresserad!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Värsta tjejsnacket här ju... ^.^'

Bilden: 2 av 10 - Otroligt dålig lärare i ämnet och är själv inte riktigt bra i ämnet.

Svenskan: 10 av 10 - Älskar detta ämne! Bra lärare och gillar att skriva.

Engelskan: 10 av 10 - Detta ämne hamnar på andra platsen eftersom Svenskan har första. Älskar allt från Engelska böcker och engelska texter, även att tala är kul.

Idrott: 8 av 10 - Jag må inte vara sportslig av mig men jag gillar att idrotta.

SO: 9 av 10 - Eftersom min mentor har hand om detta ämne så är detta bra. ^.^ Hoppas få ett VG till hösten eller våren.

Fysiken/Kemin: 5 av 10 - Är ju dock ingen Raketforskare eller så och är itne intresserad av Atomer och sådant.

Matten: 10 av 10 - Konstig lärare :S Men gillar nu att räkna matte. Kanske inte är något Matte geni men det går.

Biologi: 6 av 10 - Min andra mentor har hand om detta ämne men jag är inte så inställd på blommor & bin och den biten.

Musik: 7 av 10 - Efter att fått en ny lärare i Musik så tror ja det kanske blir sämre. Men jag ska försöka gå i Musik skola för att lära mig grunderna i Piano.

Slöjd(Trä & Sy): 6 av 10 - Eftersom jag inte är bra inom trä men gillar att sy så är jag ganska okej om detta ämne. Inget märkvärdigt.

Hemkunskap: 7 av 10 - Mat är gott att äta, men mycket roligare och svårare att tilllaga.

M-Språk: 2 av 10 - Gillar absolut inte Tyska och undrar nu varför jag ens valde det ämnet. Jag tror nog att jag lämnar det och försöker att få mig ett MVG i engelska istället.

Går i 9:an och försöker förbättra mina betyg så jag kommer in på den linje jag vill.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just nu läser vi om Atomer och deras olika grupper.

Men annars finns det saker som Molekyl formler som vi lärt oss. Exe; H2O är molekylformeln för vatten och det finns även andra. Kommer inte på några just nu men det är väl bara att fråga annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Åhh, du verkar ju ha roliga kurser.  Har du slått sönder en dator engång? Istället för att plocka sönder någon?Och är det roligt med webbdesign? Om jag hade varit lite mer datagillare istället för nintendogillare(vet inte vad man ska kalla dom) så skulle jag vilja jobba med sånt om jag visste hur man gjorde.

Krossa en dator!Det låter askul!Ska prova!*skoja*

Bild 10/10:En av dom mest roligaste ämnen av alla ^_^

Matte 5/10:Lite tråkigt,men dock är multiplikation kul. :/

Engelska 1/10:Engelska kan jag redan så jäkla mycket.Läraren är skitsur av sig(stackars 4:or,dom har henne som vardagslärare).

Idrott 5/10:Kul förut,nu är det bara jobbigt :(

NO 1/10:Herregud!Vi forskar om såna skit tråkiga grejor! <_<

Svenska 10/10:Detta ämne är askul,eftersom jag är klar med det så snabbt :D

SO 10/10:Likadant som Svenskan,askul! :D

Musik 0/10:Läraren är assur av sig och hon bara skriker om vi säger ett ord medans hon pratar.ASTRÅKIGT!

Slöjd 5/10:Kul på träslöjden,tråkig på textilslöjden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...