Koneko Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej, jag undrar om jag ska sälja mitt game boy advance sp(nytt, köpte det någon gång i våras) med 4 spel?Vill så gärna spara till ett ds och nintendo dogs.Är som förälskad i nintendo dogsen. Sakerna jag vill sälja: Ett rött Game Boy Advance Sp Pokemon Crystal Pokemon Ruby Harry Potter och hemligheternas kammare och Harry Potter och fången från Azkaban. sakerna som följer med. 5 små saker där man lägger i spel utan förpackning, vet inte vad dom heter. En game boy advance sp väska (inte använt någon gång)game boy advance link kabel och om man vill game boy color link kabel(glömde att sälja den när jag sålde game boyet.) hörlurar kanske var något mer men kan man få detta för mer en 1500kr?Då har jag råd till en ds. Har haft fler men jag säljde det på en marknad som kallas barnens dag som brukar vara 1 gång per år i Uddevalla. Var så dum som köpte animal crossing till gc, men då hade jag inte läst om nintendo dogs på nintendo tidningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hej, jag undrar om jag ska sälja mitt game boy advance sp(nytt, köpte det någon gång i våras) med 4 spel?Vill så gärna spara till ett ds och nintendo dogs.Är som förälskad i nintendo dogsen. Sakerna jag vill sälja: Ett rött Game Boy Advance Sp Pokemon Crystal Pokemon Ruby Harry Potter och hemligheternas kammare och Harry Potter och fången från Azkaban. sakerna som följer med. 5 små saker där man lägger i spel utan förpackning, vet inte vad dom heter. En game boy advance sp väska (inte använt någon gång)game boy advance link kabel och om man vill game boy color link kabel(glömde att sälja den när jag sålde game boyet.) hörlurar kanske var något mer men kan man få detta för mer en 1500kr?Då har jag råd till en ds. Har haft fler men jag säljde det på en marknad som kallas barnens dag som brukar vara 1 gång per år i Uddevalla. Var så dum som köpte animal crossing till gc, men då hade jag inte läst om nintendo dogs på nintendo tidningen. Ja! Du får självklart 1500! Kanske mer. :D Men det beror på var du säljer det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Ok, hoppas bara att mamma och pappa gillar att jag gör det för mamma tycker att jag håller på med sånt för mycket tror jag. För jag köpte nyss ett annat spel. Jaja man får väl hoppas och se. och jag får väl göra så jag vill :D Tackar för att du svarade. Och om jag säljer hoppas jag att jag får sålt. Föresten var ska man sälja den? På en annons i en affär? På tradera.se eller så? Kan inget sånt :huh: Redigerat 4 September 2005 av GameGirl93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Ok, hoppas bara att mamma och pappa gillar att jag gör det för mamma tycker att jag håller på med sånt för mycket tror jag. För jag köpte nyss ett annat spel. Jaja man får väl hoppas och se. och jag får väl göra så jag vill :D Tackar för att du svarade. Och om jag säljer hoppas jag att jag får sålt. Föresten var ska man sälja den? På en annons i en affär? På tradera.se eller så? Kan inget sånt :huh: Jag tycker du ska sätta ut en annons på blocket.se. Eller sett ut en annons har på reklam.Du kan nog också sälja det på webhallen eller gameshop. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 (redigerat) Hehe! Mamma ty ker inte heller om att jag köper så mkt spel :S haha men nu har jag beställt Nintendogs så det får jag :D kommer om sju dagar typ ;) Redigerat 6 September 2005 av Tilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Hehe! Mamma ty ker inte heller om att jag köper så mkt spel :S haha men nu har jag beställt Nintendogs så det fick jag :D kommer om sju dagar typ ;) Vad gör man i spelet? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg