Mikael Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Var det bara jag som inte fick augustinumret?? Jag fick det i alla fall. Om du inte fick det så kan du gå in på http://www.nintendo.se och kontakta dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Jag har redan gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Hur mycket kostar det att bli medlem då? Och vad är det man får som du sa? :S Är det månads betalning att man måste betala varje månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Hur mycket kostar det att bli medlem då? Och vad är det man får som du sa? :S Är det månads betalning att man måste betala varje månad? Det är ca 150 per år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannes98 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) men den sidan är inte ens på engelska.eller? :angry: Redigerat 10 September 2005 av hannes98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Nej det är ju en .se sida? Men iaf så är jag medlem, dåligt att tidningarna blivit så små, läser ut dme på en kvart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Så här står det på http://www.nintendo.se om att bli medlem i Club Nintendo. Club Nintendo Bli en bättre gamer! Club Nintendo serverar medlemstidningar, spelrabatter, support, överraskningar och erbjudanden till dig i ett helt år för bara 199 kronor! Club Nintendo Magazine Vi levererar Sveriges enda Nintendo-tidning i din brevlåda 8–10 gånger per år. Club Nintendo Magazine ger dig back-stage-informationen om Nintendos nya spelmaskin Revolution, plus recensionerna av alla de största spelen till Nintendo DS, Nintendo GameCube och Game Boy Advance. Lägre priser på Nintendo.se Logga in med ditt medlemsnummer i Nintendo-butiken på Nintendo.se så får du rabatt och unika erbjudanden på spel och tillbehör. Det medlemsexklusiva Nintendo DS Limited VIP Pak blev en succé, och det var bara början. Personlig spelsupport Ring och maila så många frågor du vill till oss, så hjälper vi dig igenom de där ”omöjliga” passagerna i dina Nintendo-spel. Club Nintendos forum Forumet på Nintendo.se nås bara av dig som är medlem. Logga in, knyt nya spelkontakter samt kommunicera och få unik information av CN Crew. Event-överraskningar Ta med ditt medlemskort till någon av deltävlingarna i Nintendo-SM 2005 så garanterar vi dig en plats i tävlingen. Svenska Mästerskapen i Nintendo har arrangerats sedan 1992 och blir garanterat Sveriges största spelevenemang även i år. Unika erbjudanden Våra samarbetspartners ger dig speciella erbjudanden, så håll utkik i Club Nintendo Magazine och på Nintendo.se Få allt det här redan nu! Ring (0300-721 00) eller maila ([email protected]) till oss om du vill bli medlem eller veta mer. Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hannes98 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 nej :angry: ! jag måste gå i på www.club nintendo.com. :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Vad är felet? Klicka dig in på http://www.nintendo.se/ . Sedan in på Club Nintendo och efter det Bli medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Nej det är ju en .se sida? Men iaf så är jag medlem, dåligt att tidningarna blivit så små, läser ut dme på en kvart. Håller med, dom är inte lika bra som förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Jag ska precis börjat men har inte fått nåt svar än :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.