Hoppa till innehåll

Vapen I The Legend Of Zelda Twilight Princess


Svedda
 Dela

Rekommendera inlägg

Alla snackar ju om att det spelet skulle komma till N R så jag blev lite orolig :P

 

Men nu vet man ju (sen ett tag tebax) att det kommer att komma till GC

längtar j*vligt mkt efter det spelet :blink:

 

Babian, det du säger kan mkt väl vara möjligt. Världen som han kommer till i TP när han blir varg e ju som en motsvarighet till mörkervärlden i Lttp...

Redigerat av sir axel
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 185
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

The legend of zelda Twillight princes släpps den 9 mars.Jag har kollat upp det i affärer och på klubb nintendos hemsida(jag ä medlem).Det ska bli kul och spela det för hästen epona ä med och man kan även skaffa hundar i spelet och paddla kanot.Jag har en trailer om spelet och den är skitcool.När Link rider på epona på ett fält blir han attackerad av några snubbar men han dödar dem snabbt med sitt svärd(när han sitter på hästen).forest temple är med.Och den staden där han träffar epona heter Toaru Village....visste ni att det skulle ha släppts innan jul men nu vet ni när det släpps....PS Jag kan mycket om Zelda alltså har jag härmat lite av links namn.SES MVH LINKERMAN

 

PS2(inte konsollen)Behåll detta chatforumet så man kan snacka med andra som älskar Zelda spelen.SES :ZELDA:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

The legend of zelda Twillight princes släpps den 9 mars.Jag har kollat upp det i affärer och på klubb nintendos hemsida(jag ä medlem).Det ska bli kul och spela det för hästen epona ä med och man kan även skaffa hundar i spelet och paddla kanot.Jag har en trailer om spelet och den är skitcool.När Link rider på epona på ett fält blir han attackerad av några snubbar men han dödar dem snabbt med sitt svärd(när han sitter på hästen).forest temple är med.Och den staden där han träffar epona heter Toaru Village....visste ni att det skulle ha släppts innan jul men nu vet ni när det släpps....PS Jag kan mycket om Zelda alltså har jag härmat lite av links namn.SES MVH LINKERMAN

 

PS2(inte konsollen)Behåll detta chatforumet så man kan snacka med andra som älskar Zelda spelen.SES :ZELDA:

 

jag har en 30 min lång film om det, ruskigt snyggt :D. Läste någonstans att hästen inte behöver heta Epona man kan själv bestämma vad den ska heta (tror jag)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...