snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Skrivet 6 September 2005 :( Jag vill ha hjelp med detta.Ner man ska hitta denna Queen spider i Western cabakobs(eller vad det nu hetter)i alla fall sa ner man ska ner till tredje vanningen sa star det,A rope would be usefull here.Jag undrar,VAR hittar man det repet.
Ratchet Skrivet 7 September 2005 Rapport Skrivet 7 September 2005 Repet får du av madam diana senare i spelet. Men spindel drottningen finns i forgotten catacombs tror jag det heter. Det stället ligget i holowing pine (baren där man börjar). Om du går in bakom disken så finns det en väg där. Ps. titta alltid i quest journal (select och bläddra med l & r) för där står det vart man ska bättre än vad personerna brättar. Håll inne R och tryck fyrkant så får du en minikarta i hörnet som hjälper att hitta bossen (markerat med ett rött djävuls ansikte)
snubben Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Skrivet 7 September 2005 Repet får du av madam diana senare i spelet. Men spindel drottningen finns i forgotten catacombs tror jag det heter. Det stället ligget i holowing pine (baren där man börjar). Om du går in bakom disken så finns det en väg där. Ps. titta alltid i quest journal (select och bläddra med l & r) för där står det vart man ska bättre än vad personerna brättar. Håll inne R och tryck fyrkant så får du en minikarta i hörnet som hjälper att hitta bossen (markerat med ett rött djävuls ansikte) Tack,oh ja,kan du nagra koder tillUntold legends?
Ratchet Skrivet 9 September 2005 Rapport Skrivet 9 September 2005 nepp men det kan jag nog kolla upp. men säker på att du vill ha fusk innan du varvat det?
snubben Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Skrivet 10 September 2005 nepp men det kan jag nog kolla upp. men säker på att du vill ha fusk innan du varvat det? Ja tack. :student:
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Rapport Skrivet 10 September 2005 aja, kolla på gamefaqs.com, där vet jag att det finns fusk
snubben Skrivet 10 September 2005 Författare Rapport Skrivet 10 September 2005 aja, kolla på gamefaqs.com, där vet jag att det finns fusk Tack
Rekommendera inlägg