Gäst Skellington Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Hur mkt kostar ett psp spel? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 i sverige mellan 499-599 (svindyrt) och från en amerikansk hemsida ca 280 kr men då blir det ju frakt åxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 499-599! Det e dyrt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 (redigerat) Ja, men de här spelen är nästan lika dyra som vanliga konsol spel att göra(tror jag) Ds spelen är mycket billigare, och grafiken.... Därför är de billigare.. Redigerat 9 September 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Ja, men de här spelen är nästan lika dyra som vanliga konsol spel att göra(tror jag) Ds spelen är mycket billigare, och grafiken.... Därför är de billigare.. En kompis pa min skola seger att Nintendo ds e bettre en Psp,f*n vad han har fel. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 lol, han har fuckat fel. min lillebrorsas kompis sa samma sak. obildade ungar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 lol, han har fuckat fel. min lillebrorsas kompis sa samma sak. obildade ungar... Om man tänker på priset har dom rätt. ett litet barn har inte råd med 2700. så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 lol, han har fuckat fel. min lillebrorsas kompis sa samma sak. obildade ungar... Faktiskt, ja,7 aringar har typ 400 cash,resten bettalar deras farelldrar,fast det bror ju acksa pa hur mycket veckopeng man har. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 jo, men vad gäller grafik ock finneser så kan ju ds gå å lägga sej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 jo, men vad gäller grafik ock finneser så kan ju ds gå å lägga sej Ja grafiken e ett h*lvete. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 back to topic, jag tycker att psp spelen borde sjunka i pris för så dyrt kan det väl inte va att tillverka dem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 back to topic, jag tycker att psp spelen borde sjunka i pris för så dyrt kan det väl inte va att tillverka dem... Vet du inte att orginalet kan kosta dem 10.000 kr att gara. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg