Cobra^ Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 (redigerat) HJÄLP är banat på alla CZ VAC server hur gjör jag för att ta bort det så jag kan spela på dom igen? Redigerat 7 September 2005 av Cobra^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Sluta fuska för det första. Vänta ett år eller köp nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 OWNED CHEATER N00B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cp-forum Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 HJÄLP är banat på alla CZ VAC server hur gjör jag för att ta bort det så jag kan spela på dom igen? :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 åhh... en fuskarare till på en vac server sluta fuska och köp ett nyt cs eller sluta och fuska och venta ett år eller två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Detta är ett fusk forum. det är tillåted att fuska. så sluta kränka fuskarna för f*n... blir jävligt förbannad på dom 9årigarna som tror att dom är grymma genom att svära åt andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 MEN HUR FUSKAR MAN ALLSO JAG SKA BARA SE HUR DET AR MEN SEN SKA JAG TA BORT FOR ATTJAG FOR INTE FUSKA AV MIN PAPPA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 men hur fuskar du snalla sag jag vill ockso Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 men hur fuskar du snalla sag jag vill ockso men det var ret ot honom varfor fuskade du alting om man fuskar for man ett straf det var ditt fel :lol: :lol: :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 YOU ARE OWNED BY VAC!!! NOOB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Kära nån, vilken trevlig liten regelbrottstråd. Då får man väl ta itu med den då. Kaktus-Killen: Vad ska man med ett fusk-forum till om man inte får fuska? §1.11. Brunbjörnen: §1.11... och till viss del personligt påhopp cp-forum: §1.11. AHMAD67: Trippelpost förbjuden Vitdom: §1.11 och personligt påhopp. Resultat av ovanstående komplicerade matematiska beräkning: Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg