den store Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 ;) B) hej jag undrar om zelda är ett kull spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 (redigerat) Rätt dum fråga... Det är en SMAKFRÅGA! Det finns massa olika Zeldaspel, vilket av de? Jag tycker att Zelda-spelen är rätt kul, men spelar inte så ofta. Redigerat 7 September 2005 av love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Zelda är roligt länge sen blir man trött på det och efter ca ett år är det roligt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Japp det är ett roligt spel :medieval: Kan någon flytta på tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
m4liiiin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 mmm det är klart f*n klarar inget annat spel! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Så glömmer jag låsa, hur smart var det av mig? Nu ska det bli låst här. Ut ur tråden, för om jag låser in er så orkar jag inte bry mig om att öppna igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg