CiR3 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Pirates of the Carribean och The Green Mile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Matrix filmerna sagan om ringen filmerna och..... ONDSKAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Signs <-- För den e grymt påtänkt, spännande, skulle säkert kunna bli verklighet. Matrix filmerna <-- Grymma effekter! Älskar Neos talanger, bra handling Terminator <-- Härliga effekter, älskar Arnolds "så att säga" humor, sådär bra handling Sagan om Ringen filmerna <-- Bra gjord med grymma effekter, bra handling, spännande Spider-Man <-- Bra effekter med små fel här o där men som inte spelar ngn roll, bra handling enligt meii, har alltid varit ett Spidey f*n har säkert en 30 tidningar om Spider man, spännande Men in Black 1 & 2 <-- Bra effekter, rolig, spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Sagan om ringen trilogin och Pirates of the Carribean. Finns ingen förklaring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag gillar sagan om ringen 1.2.3 the rock matrix 1.2.3 underworld scream 1.2.3 en amerikansk varulv i paris the green mile star wars 1.2.4.5.6 (trean lär äga totalt) kommer inte på några fler men det fins många fler bra filmer :D :D haha, ja diggar oxå en amerikansk varulv i paris ;) men annars har ja LoTR filmerna på toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag gillar sagan om ringen 1.2.3 the rock matrix 1.2.3 underworld scream 1.2.3 en amerikansk varulv i paris the green mile star wars 1.2.4.5.6 (trean lär äga totalt) kommer inte på några fler men det fins många fler bra filmer :D :D haha, ja diggar oxå en amerikansk varulv i paris ;) men annars har ja LoTR filmerna på toppen jo en amerikansk varulv i paris den är ganska bra fast jag har bara sett den 2 ggr :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Sagan om ringen äger!! själv tycker jag nog konstigt om uruk-hai kolla på mitt foto får ni se inte min avatar där e bara Sauron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.