💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

Bambi
↗ till inlägget

Har världens mest komplicerade kärlekssituation.

Tror inte det är så farligt längre bumparN^.
12 Nov 2005

ni sa att det bara fanns småungar på fuska vilken ålder menar ni då?

Jag är 12 år snart och har en söt tjej asså riktig snäll och shysst och hon gillar att spela cs :P

Spliffor: Vilken utåtriktad tjej du har, Spliffor ^^

Cooliz: Jag vet tyvärr inte vilka som sa detta men det jag gissar på är att det är mellan åldarna 9-12. Men som sagt... Detta är ju mer ett Ungdoms Forum för spelmissbrukare ^^

Puh...

Jag blev nästan kär i en skitsöt tjej ute på stan.Tur det.Skulle gå åt h****** annars.

15 Nov 2005

Jag mislyckas hela tiden! :cry: Ingen tjej vill ha mej! :(

jag har nyss gjort slut med min tjej......men ...å andra sidan så...finns det många andra som gillar mig..... :kung: låter malligt som f*n men ändå...........jag är 16 .....ingen små unge här inte

Det är singel livet som gäller ett tag framöver. :rolleyes:

16 Nov 2005
↗ till inlägget

Jag mislyckas hela tiden! :cry:  Ingen tjej vill ha mej! :(

Jag e seker pa att du hittar en tjej snart.

I princip alla hittar en kvinna att vara tillsammans med. Väldigt väldigt få lever ensamma hela livet

19 Nov 2005

Jag har äntligen hittat en ny tant :rolleyes:

En...tant?

Haha. ;)

Senast ändrad:

22 Nov 2005

Jag är för lat för att binda mej.

Att dömma av dina täta besök i chatten och här, så kanske internetdejting skulle vara något för dig B)

Senast ändrad:

Är smisk lika skönnt som folk säger?

:unsure:

Beror nog på hur kinky man är :)

Jag ska va med en tjej som jag gillar i morn.

Utan massa småsyskon hemma lr ngra andra kompisar med :)

Bara hon o jag .

Kan berätta i morn hur de gick.

Fast jag vet inte om jag kan skriva alla snuskiga detaljer utan att bli varnad :D

Du ska helst undvika detaljer ^^' Håll dem mellan dig och din tjej så.

MellanMjölk: Väntar på den rätta stunden kanske? Eller är du bara lat...? -.-'

Cyper: Det beror på vilka sexuella fantasier man har. Vill man ha mer extas och ha 'hårt' samlag med någon så kan nog Smisk vara ett hjälpmedel. ^^'

23 Nov 2005

Ni skulle ha sett idag.

Jag satt me en hyffsat snygg brud i famnen med stora ******,och ni kan aldrig gissa vad hon gjorde,helt utan andledning(eller jag tog henne först på pattarna) men sen när jag kollar bort så börjar hon gör speciella rörelser och sedan tar hon sina hander på mina lår och börjar smeka dom innåt mot hmm......

Och de var när de var rast och alla var i rast hallen och hon & jag är bara polare :P

24 Nov 2005
↗ till inlägget

Att dömma av dina täta besök i chatten och här, så kanske internetdejting skulle vara något för dig  B)

Hahaha ^_^, att komma hem till datorn blir en undanflykt från skolan och alla dess socialaproblem, det socialaumgänget jag vill ha kan jag enkelt välja genom internet.

Rowyn: Lat snarare :wacko:

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in