Hoppa till innehåll

Kärlek & Samlag


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Chatt... Den stora tillgång alla vi på jorden använder. Men det finns en chatt här på Fuska.se som du kan hoppa in på och börja chatta. Även så kan man komma in på sidor som fuska.se med denna funktion, Forum.

Akta dock dig för Lunarstorm. Där finns det bara fjortisar och 'kära' småpojkar som försöker raffa åt sig fjortisarna. Men att du bara finner en internet sida med Chatt eller Forum så kan du bara börja chatta. MSN finns ju också.

 

Ja chatten är mysig :wub: Jag är ju där. Och NF, han e het.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 602
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej... Nu vågar jag inte fråga mer om vilka Pingvinen och NF är för några. Men om du ska kunna flörta med en tjej eller att försöka bli ihop med henne så måste du först kunna kommunicera med andra människor.

Försök att gå runt i ett köpcentrum och säg "Hej" till varenda jäkel du ser där. Eller sätt dig och börja prata med någon. Kan vara med vem som helst. En butiksbiträde, en korvförsäljare eller en Lodis som ligger på gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns både för och nackdelar med att inleda ett något som en romans på nätet.

En fördel är juh att om man är blyg så är det mkt lättare att prata med personen ifråga om man inte ser henne/han

Men en nackdel är att det är mkt lättare att dra till med lögner

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Det är tvärtom för mig,jag är tydligen så jäkla söt så nästan alla tjejer hänger efter mig,antligen vill jag vara med min f.d flickvän eller vara singel,så det så. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag trodde att jag var för ful för att någonsin få en tjej,å jag blev också mobbad i några år.

Men sen började jag träna å bytte stil å nu är jag en av dom mer populära på skolan och det finns väll många tjejer som gillar mig.

Men det ä bara så att jag inte vågar och inte vet riktigt hur jag ska göra för att inleda ett förhållande.

Å så är de juh de att jag har fått ett krossat hjärta nyligen :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Ja... Så det blir med tiden. ^^'

Vi kan alltid vara ungkarlar för evigt. Ha varsin kudde och kalla den Sara.

Najs, DynamitPer. ^^ Kul att höra att ni har det mysigt och det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...