💬
Logga in
Fuska.se

Kärlek & Samlag

602 svar · startad

↗ till inlägget

Ska du ha sex när du är 14-15? Herregud, vad tänker du med?

Med lillemannen antagligen. Hur svårt var det att räkna ut det? :rolleyes:

Själv har jag hittat rätt person, men det dröjer väl 2-3 år innan vi rullar runt i halmsängen. Man behöver inte hålla på med sånt om man är med rätt person, det känns lika underbart att bara kramas! :)

↗ till inlägget

Sinistral..?? :)

Min första var vid fjortonårs ålder. Jag tänkte rätt klart.

↗ till inlägget

Varför inte?

↗ till inlägget

Instämmer... Jag fattar inte varför det skulle vara omöjligt, känner folk som e typ 13 som har gjort det.. Om det är någon som har rätt att fråga vad ni tänker med så är det jag.Jag vetefan i vilken skog ni växt upp i, men ta och lär er lite mer om omvärlden innan ni börjar misstro, tack...
24 Oct 2006

Känner också många som har gjort det... Vafan när jag skulle radera ett nummer från en snubbe eftersom den är gammalt så råkade jag radera nummret till tjejen jag var på G med =( f*n vad jag lacka ur!

↗ till inlägget

Har jag sagt att det är omöjligt? Jag menar bara att varför bestämma sig att ha samlag vid en viss ålder? Det är bara så dumt. Speciellt när man fortfarande är ung. Det händer när det händer, och det är bättre att det händer senare, tack.

För att man strävar efter att ha samlag. Man bestämmer själv över sitt sexliv, det finns ingen regelbok som säger att man ska göra det när det känns bra. Det finns ingen regelbok som säger att "det händer när det händer", man får kn*lla och ge bort sin oskuld hur man vill och det ska inte moralkärringar och sliskiga pedagoger styra.

Oskulden är en del av ens liv och den får man göra vad man vill med, som många andra saker.

Jag bestämmer inte vad han ska göra/tycka och tänka. Jag säger bara vad jag tycker. Och jag tycker han bara inte ska göra det, då han kan ångra det när han blir äldre.

Senast ändrad:

jag förstår inte varför jag skulle ångra det.. :S . Och så sa jag faktiskt att jag GISSADE på den åldern, om jag sa att jag skulle göra det så ber jag om ursäkt.

28 Oct 2006

Varför snackar ni om ålder när det inte har ett skit att göra med när man har sex?

↗ till inlägget

Du sa att du inte skulle ha samlag föräns du var gift?...

Nja...Finns bättre saker än samlag...Själv är jag 19 T_T

@_ray_ Ja och jag står fast vid att jag inte ska ha sexuellt umgänge med någon utom den rätta personen som jag tänker gifta mig med.

Men nu är fallet så att jag redan funnit den rätta personen, och om jag känner på mig att denne inte kommer klara av att låta bli att fria nästa sommar. Så, en rimlig gissning kan vara att vi är gifta om 2-3 år. ;]

Grattis i förväg? Vilket roligt sätt att planera framtiden på.

jag älskar en tjej,

men jag vet inte om hon gillar mig :(

hon e så sööt :wub:

29 Oct 2006
↗ till inlägget

jag älskar en tjej,

Hmm att fråga eller be en kompis fråga om hon gillar "Unbreon_Moon" ;).

De är väl enda sättet..??

Karamellkungen
↗ till inlägget

jag älskar en tjej,

Gå fram till henne och säg hej och starta en konversation. Du märker snabbt om hon är intresserad av dig eller inte.

hon ler iaf när jag pratar med henne.....

↗ till inlägget

De e nog ett tecken.. när ja pratar me nån tjejkompis så brukar dom se normala ut, alltså inte gladare än vanligt..
30 Oct 2006
↗ till inlägget

Ett ganska dåligt tecken då.

Om du gillar henne.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in