Game_OZZY Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 jag har kommit tills att brosan har kommit ut ur fängelset. Nu ska man ta Carlos och åka någon stans men först ska ja hämta upp rekryter från "Grove street familjen" problemet är ju att ja inte hittar några det är kaos på gatorna och alla bara sjuter och skit kan någon hälpa mig???? /// mvh OZZY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 ett svar: gå till närmaste bro titta inte ner bara hoppa NOOB! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grimlock Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 He He jag är bäst på Gta haha :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saii Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Gimrik lol fjol.a 1 hur vet du det 2 jag äger dig 100 gånger om om vi skulle mötas e du död å på stunts e jag bäääst checka youtube de flästa der e jag ^^ host menade grimlock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 §1.11 Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg