Hunted Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 hur skapar man server jag undrar för att jag vill gärna köra med min kompis... och säj gärna hur man gör på cz och 1.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Öppna cs. Ta new game. Välj bana. Starta. tryck på § knappen o skriv in "sv_lan 0" (utan grejerna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Öppna cs. Ta new game. Välj bana. Starta. tryck på § knappen o skriv in "sv_lan 0" (utan grejerna) ska det stå något på konsolen efter (innan tex bind) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 föresten när man är admin kan man göra fusk då???? och hur sätter man in ljud som tex headshot och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 man kan fuska vare sig man e admin eller player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg