admiralendk Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Nån som vet nått good programiz så man kan leka med? :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Jag kan Flash, men vad menar du med program? Vilken typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Jag kan flash ÅTTA ni vet när man var liten brukade man ju rita krig på papper eller i "roliga boken" man fick i skolan. Nu kan man animera det i flash! Och det blir hujedamej snyggt...om man kan behärska flash som mig =) Flash är ett otroligt svårt program och jag lovar er att det tar 2-3 år att bli bra =) För jag är skit nöjd med mina filmer tillskillnad från för 1-2 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.