Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag behöver hjälp med 2 olika saker. och jag tror båda har med konsolen att göra.

Okej.. Felen e:

1. Jag kan inte öppna konsolen med ~ knappen. Det funkar bara inte.. Hur fixar jag det?

Kom inte med svaret att man ska skriva typ -console i properties nånstans för det funkar inte.

2. Hur gör man commands till sin server? Kommer dom automatiskt när nån joinar eller måste man göra nått speciellt.

Commands menar jag med: Thetime, timeleft, nextmap, votemap, votekick, voteban

Gäst BondaKransDans
Skrivet

För det första har du amxx det har jag jag kan ha timeleft etc men adda min hotmail [email protected] jag ger det och andra när du ska spela cs *INNAN* ska du göra "shortcut" i skrivbord sen ska klicka höger-klick på cs "shortcuten" då kommer det massa text ngt med counter-strike -Applaunch efter det ska du skriva -console *O:B:S* du får inte stänga console annars måste du starta om cs. om du inte fattar :blink: fråga mig i hoitmail e nästa hela tidn inne

:rolleyes: bra hej för mig och då för dig!

Gäst BondaKransDans
Skrivet

För det första har du amxx det har jag jag kan ha timeleft etc men adda min hotmail [email protected] jag ger det och andra när du ska spela cs *INNAN* ska du göra "shortcut" i skrivbord sen ska klicka höger-klick på cs "shortcuten" då kommer det massa text ngt med counter-strike -Applaunch efter det ska du skriva -console *O:B:S* du får inte stänga console annars måste du starta om cs. om du inte fattar  :blink:  fråga mig i hoitmail e nästa hela tidn inne

:rolleyes:  bra hej för mig och då för dig!

Förresten om du vill gå in i options i cs och sen keyboard där trycker du apply changes eller deafult lr nott sont :gitarr: JAG ÄLSKAR LINKINPARK :lol:
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

Source. VÄldigt förvånande att folk inte vet hur man öppnar consolen.

• Skapa ny...