Hoppa till innehåll

Help!


Threeforce
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp med 2 olika saker. och jag tror båda har med konsolen att göra.

Okej.. Felen e:

 

1. Jag kan inte öppna konsolen med ~ knappen. Det funkar bara inte.. Hur fixar jag det?

Kom inte med svaret att man ska skriva typ -console i properties nånstans för det funkar inte.

 

2. Hur gör man commands till sin server? Kommer dom automatiskt när nån joinar eller måste man göra nått speciellt.

Commands menar jag med: Thetime, timeleft, nextmap, votemap, votekick, voteban

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

För det första har du amxx det har jag jag kan ha timeleft etc men adda min hotmail [email protected] jag ger det och andra när du ska spela cs *INNAN* ska du göra "shortcut" i skrivbord sen ska klicka höger-klick på cs "shortcuten" då kommer det massa text ngt med counter-strike -Applaunch efter det ska du skriva -console *O:B:S* du får inte stänga console annars måste du starta om cs. om du inte fattar :blink: fråga mig i hoitmail e nästa hela tidn inne

 

:rolleyes: bra hej för mig och då för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BondaKransDans

För det första har du amxx det har jag jag kan ha timeleft etc men adda min hotmail [email protected] jag ger det och andra när du ska spela cs *INNAN* ska du göra "shortcut" i skrivbord sen ska klicka höger-klick på cs "shortcuten" då kommer det massa text ngt med counter-strike -Applaunch efter det ska du skriva -console *O:B:S* du får inte stänga console annars måste du starta om cs. om du inte fattar  :blink:  fråga mig i hoitmail e nästa hela tidn inne

 

:rolleyes:  bra hej för mig och då för dig!

 

Förresten om du vill gå in i options i cs och sen keyboard där trycker du apply changes eller deafult lr nott sont :gitarr: JAG ÄLSKAR LINKINPARK :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...