Demon_Hunter Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 är runescape kul? är det som tibia eller? Fast Runescape har mycke sämre grafik och så blir man utloggad automatiskt hela tiden. Så fu**it dåligt gjort alltså. Går inte äns döda nånting innan man utloggas eller att Det hakar upp sig å man dör. Slutade med sk**et för en månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Runescape är bättre grafik en tibia och dom har gjort så man loggas ut för att försöka stoppa ''automaters'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 men det är synd att gubbrna är sprites Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 vart hitta du bilden där det stog hur lång tid det va kvar till nya runescape kakanrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 min heter lapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 okey... Puma_Thiman_ jag om ni behöver hjälp med questen demon slayer så fråga mej, eller the shield of arrav.. Ps. om ni behöver pengar och kan sitta en 40 min eller mindre kan ni försöka med the shield of arrav när man har klarat den får man 1200 gp men man kan inte klara questen utan en , kompis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag har klarat alla quest utan den där dragon man måste itte ha en kompis man kan göra en till gubbe bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Jaja.. jag har bara imp catcher och dragon slayer kvar!... själv e jag på level 23 nu.. mining lvl e jag på 42 och smithing e jag på 36 så jag kan göra full iron armour till non 1000 gp each, men du får ni steel long sword, gratis!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 jag gör full iron till den som vill, gratis! men då måste ni lägga till mig( king simon k) och säga till mig(jag spelar alldrig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 vart hitta du bilden där det stog hur lång tid det va kvar till nya runescape kakanrott? www.runevillage.com nån hade den i signaturen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Jag her en lvl 53 gubbe där som heter Neoric. Jag har blivit hackad tvååååååååå gånger!![color/] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.