Gäst 0011 Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Någon som gillar hans låtar isåfall villka låtar tycker ni är bäst av dom jag tycker: Muffins Gunnila Lennart Kåta krister Citera
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Jag tycker att han är ganska bra fast jag kommer inte ohåg någon riktigt bra låt sådär bara Citera
pollenallergi Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 vem han e? joo, han e skönste snubben som gör dom bästa låtarna ;P å du glömde Egon oxå 0011 den e skön =) Citera
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Ere inte han som gjort Ragnar ..... ? Citera
Apoca Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 Han är mästare på svenska kan jag säga! om man kan hitta på så många låtar med så många olika "rim" så måste man va bra på svenska... lr bara vara född med det. HAN STÅR FÖR SVENSK MUSIK TEXTER, han e lite som Eddie meduza... sjunger om sådant ingen annan vågar sjunga om :) Citera
ullbergan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Skrivet 23 Januari 2004 han e bra som f*n asso tycker jag :) mufin är best :) Citera
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Glenn är lätt bäst, muffins är så j*vla dryg! :P ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera
Gäst NightShade Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 den bästa är ju : Egon...skulle fylla 5 år nästa dag...för han va 4 ....år. han undrade mycket vad han skulle få i present...han sa till sin far...jag vill ha träskor,nötter,långfil,koben,sågspån,mysslie och en krarta! naj sa hans far allt det där du redan har du har allt förutom en get...naj sa också han mor du har varit dum så av mig får du nog lite stryk! egons pappa sade du ska få nått bättre än en spade va sägs som en geeeet! Hahahaha sa egon och gick o la sig....han drömde en dröm om vad han skulle få i present, en dröm om träskor,nötter,långfil,koben,mysslie och en krata!när han vaknade nästa dag fick han en get som hetter raaalf... den äger 8) Citera
Micke89 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 nej den är dryg den med, alla hans låtar är så j*vla utspelade.. :P ____________________________________ "Det ser mörkt ut på kameruns lagledarbänk" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.