Harito Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) Jag har tagit spöket i köket, släckt elden vid dörren. Jag har varit ute och klarat hunden men fortfarande ingen nyckel för att gå vidare. Marios kläder finns dom inne hos spågumman? Jag har hittat Marios mössa, men inget annat. Det känns som jag kört fast helt och hållet.... Hur tar jag guldmössen, är det viktigt att ta dom? Redigerat 11 September 2005 av Harito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 (redigerat) Här kommer svaren :) Jo. Gå tillbaka till hundgården. Använd Game Boy Horror på hundkojan. Återvänd till det vanliga och du ser en gyllene ström som sugs in i kojan. Rör den, så kommer du in i den och ut någon annanstans. Marios saker hittar du en efter en under spelet. Nej, guldmöss är bara bonus, det vill säga att de inte alls är viktiga. Men om man vill öka sin förråd av ädelstenar, mynt, sedlar och sådant kan man väl offra lite tid till att leta efter dom. En annan tips: Stöter du på problem i samma spel, räcker det med att skriva nytt inlägg i ett ämne som du skapat :) Om ämnet är på toppen av listan, går man självklart in i det och kollar det senaste inlägget. Lycka till! Redigerat 11 September 2005 av The heroin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ciibael Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 det där stora spöket som bara sitter och käkar . hur klarar man honom ? . har tagit hunden och det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg