Putside Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Okej , jag undrar en sak om gta sa. Nämligen om det går att köra det med grafikkortet : Nvidia GeForce4 MX 420. Snälla svara ! ( väntar ivrigt ). :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 det går men jag kan inte garantera att det går laggfritt. Jag har det kortet hos min mamma men jag har inte installerat san andreas där ännu men på microsoft game advisor sa de att det skulle fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Men härligt isåfall ! Skit i om det laggar lite , lite får man ju tåla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 (redigerat) Nu har jag testat det på min mammas dator som har samma grafik kort som din och det funkade nästan laggfritt. det enda som laggar är ljudet men det har ju mest med ljudkortet att göra Redigerat 16 September 2005 av Foxyrock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 ja det kommer och gå men det kan bli lite bugar såm att du kan fasna i en väg eller kuna se rackt i genom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 det har iaf inte jag märkt men en lite småstörig sak e att det är väldigt svart på vägarna som är långt framför en men ändå inom synhåll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag tror att det kommer att funka sådär.... Ram? Hårdisk? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg