Hoppa till innehåll

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet?


KICKFOOT
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 80
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet? min är Blade 2 :evil:

 

 

är det igentligen filmen som är bra? jag tycker mer att filmen hänger på vilcken regissör som är bra, även en regissör har sina dåliga dagar, men det är trots allt dom som bestämmer på pricken hur filmen ska vara filmad.

 

och i det läget har jag en favo regissör Quentin tarantino, har har dom absolut bästa dialogerna och dom bästa kameravinklarna dom bästa handlingarna.

kan ju je några exempel för att övertyga, Pulp Fiction, Kill bill vol1, Kill bill vol2, De hänsynslösa, jackie brown, Dust till Dawn.

 

kan inte komma på nån av dom filmerna som är dåliga, alla är perfekta, och han är ett geni på att skriva manus.

 

Min nörd het innom film finns pga att jag går 3dje året på film -linjen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken Är Den Bästa Filmen Du Vet? min är Blade 2 :evil:

 

 

Nej? du kan inte ens förstå att nördhet är ett ord. Du går inte på någon linje, du går inte i gymnaiset, du är bara en liten pojk som tror du kan nåt om film, och by the way: Finns inget som ens heter film-linjen på gymnaiset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...