MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Och vad ska man med alla kläder man "slösar" bort pengar på då rå? dem kan du ju använda efter skolan för att du är väll inte i skolan året runt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag tycker inte att man skall ha skoluniform, man ska få klä sig hur man vill. Men de kan ju vara bra, eftersom ingen blir mobbad för sina kläder då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 i må¨nga skolar tror jag/vet jag att de e folk som e mobbade för sina kläder...dom e udda, men udda på fel sätt...man ska alltid vara inne me senaste modet å bla bla bla...sånt skulle ju inte finnas på en skola med skoluniform, tycker de vore rätt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 UNIFORMEN ÄR NI KLARA. Nej För F*an låt oss vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 i må¨nga skolar tror jag/vet jag att de e folk som e mobbade för sina kläder...dom e udda, men udda på fel sätt...man ska alltid vara inne me senaste modet å bla bla bla...sånt skulle ju inte finnas på en skola med skoluniform, tycker de vore rätt grymt Jag e en av Sveriges udddaste person men jag blir inte mobbad. Jag kan bli det men jag säger: "Som du ja!" "Dessamma" osv. Mina kläder är så fina så inge skol uniform ska komma ivägen för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Det bör vara väldigt tråkigt att ha uniform!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Uniform måste man betala penger men det ska va gratis at gå i skolan i sverige så bort med det j***a skoluniformen. vågar du inte säga j*vla??, gör jag iaf.. Man säger inte j*vla av princip inte för att man är rädd för att få en varning Nu sa du det ordet iaf :lol: hrm... jag sa det för att det är larvigt att censurera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hästapållen Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 jag tycker inte det, det är löjligt... fast på sätt och vis kan man ju inte heller bli mobbad för sina kläder om man har samma kläder... så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Nej till skoluniform!! Kläder är en personlighet och så ska man ha samma personlighet som alla andra.... Jag säger bara ut med skoluniformer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) (Trunks @ 05/02-2004 16:56:49) Uniform måste man betala penger men det ska va gratis at gå i skolan i sverige så bort med det j***a skoluniformen. vågar du inte säga j*vla??, gör jag iaf.. Man säger inte j*vla av princip inte för att man är rädd för att få en varning Nu sa du det ordet iaf :lol: hrm... jag sa det för att det är larvigt att censurera Och jag tycker det är larvit att klaga som du Redigerat 11 Februari 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men wow livsfarlit j*vla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ingen skoluniform i min skola inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.