Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag tror inte att så många skolor har det, kanske några intenatskolor har det. Jag skulle inte vilja ha skoluniform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 inte jag heller...verkar och Är fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Eller kanske vinga på ryggen och en skinande färg runt. Det skulle vart OK. Som feerna på Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag tycker itte att uniform ska finnas! blä! man ser ju så löjlig ut i uniform! fast slips och sånt e väl itte fel om man ska ut på fest ele nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jo då skulle alla bli mobbade för dom hade likadana kläder så jag vill inte ha uniform Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jag tycker inte man ska ha skoluniform eftersom man knappt kan se vem som é vem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag skulle inte vilja ha skoluniform ALDRIG!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag går i skolan och jag skulle inte vilja ha skoluniform för att man har kläder man vill ha på sig och inte nå slips och skit så man stryps :P. Visst för en del personer typ som blir retade för sina kläder så är det väl bra. håller med :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.