DoshNak Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Vilka textbaserade online spel vet ni vill gärna ha några att kö när man har tråkigt. Skriv då vad man gör i spelet. www.arenan.org - Du är en gladiator som fightas mot andra gladiatorer. www.dekrim.net - Du är en krimenell person. www.geekwars.org - Du är en hacker som hackar andra personer. www.betongen.com - Du är en langare,Gäng ledare,Hip Hopare eller Pimp. (nere just nu) www.ecrana.com - typ som arenan. www.managerzone.com - Du tränar ett fotbolls lag eller ishockey. *EDIT* av Bloko www.starkingdoms.com - du ska bygga upp ett land och sen så ska man attackera www.nukezone.nu - du ska skaffa soldater och sen attackera www.tycoononline.nu - du ska bygga upp ett företag www.rpgbattle.com - du ska skaffa en bra gubbe med bra magier och bra vapen sen ska du döda monster *EDIT* av tomas1 www.try2hack.nl - bevisa hur bra ni kan hacka mit rekord är att komma till lvl4 *EDIT* av DonaldDuckGenius www.Neopets.com - och det går ut på att ta hand om ett djur också kan man mata den och så och göra lite olika saker! *EDIT* av DaNiEl tHHe GamER www.shimlar.com? - man vara en gubbe å kriga å få mer levlar (frågetecknet ska va kvar). Citera
MahL Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Nu ska vi se: www.starkingdoms.com - du ska bygga upp ett land och sen så ska man attackera www.nukezone.nu - du ska skaffa soldater och sen attackera Citera
Backspace Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Skrivet 15 Januari 2004 Jag har: www.Pokemoncrater.com - Ett textbaserat pokemon spel som är ungefär till GameBoy men det laddar förfärligt mycket! Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom på ett par till: www.tycoononline.nu - du ska bygga upp ett företag www.rpgbattle.com - du ska skaffa en bra gubbe med bra magier och bra vapen sen ska du döda monster Citera
Paradox Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 www.try2hack.nl - bevisa hur bra ni kan hacka mit rekord är att komma till lvl4 Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Citera
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Nu minns jag ett till och det här kan man gilla ett tag men sen tröttnar man bara och sidan är www.Neopets.com och det går ut på att ta hand om ett djur också kan man mata den och så och göra lite olika saker! Citera
Paradox Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Fel avädarnamn är try2hack lösen är irtehh4x0r! Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Fel avädarnamn är try2hack lösen är irtehh4x0r! får jag fråga vart du hittade det för att jag kommer så att jag får fram visa källa på lvl 2, men sen hittar jag inget? Citera
Paradox Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Fel avädarnamn är try2hack lösen är irtehh4x0r! får jag fråga vart du hittade det för att jag kommer så att jag får fram visa källa på lvl 2, men sen hittar jag inget? Ni sk gå in på http://www.try2hack.nl/levels/level2.swf där är bara den dära inloggningsaken sen går du in på Anteckningar trycker på Arkiv>Öppna och skriver in på filnamn http://www.try2hack.nl/levels/level2.swf där kommer det stå på ett ställe txtUsername – try2hack I– txtPassword – irtehh4x0r! då fattar man juu Citera
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Fel avädarnamn är try2hack lösen är irtehh4x0r! aha thx :D Citera
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Kom till lvl 2 på try2hack.nl och vad jag inte vet där är username men lösen e iaf ItIsSoEasy Fel avädarnamn är try2hack lösen är irtehh4x0r! får jag fråga vart du hittade det för att jag kommer så att jag får fram visa källa på lvl 2, men sen hittar jag inget? Ni sk gå in på http://www.try2hack.nl/levels/level2.swf där är bara den dära inloggningsaken sen går du in på Anteckningar trycker på Arkiv>Öppna och skriver in på filnamn http://www.try2hack.nl/levels/level2.swf där kommer det stå på ett ställe txtUsername – try2hack I– txtPassword – irtehh4x0r! då fattar man juu ok tack, men nästa är ju också svår den hajjar ju inte jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.