jolo Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 uppenbarligen har de nu lyckats skapa ett spel där man kan skapa filmer själv :cool: . Detta innebär att jag äntligen kan förverkliga mina ambitioner som filmskapare utan att behöva kunna alla möjliga konstiga redigeringsprogram. Är det någon som har koll på när det kommer. Är jävligt sugen på spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 19 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 (redigerat) Hittade en mycket bra länk om The movies: http://compsimgames.about.com/cs/themovies...hemoviesfaq.htm verkar rätt coolt :medieval: Redigerat 19 September 2005 av jolo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 läbbigt spel men jag tror det kommer bli riktigt kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 (redigerat) The Movies kommer bara att släppas till PC..herregud..! Och Cryo, vad menar du med läbbigt? :blink: Redigerat 20 September 2005 av CodeName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 The Movies kommer bara att släppas till PC..herregud..! Och Cryo, vad menar du med läbbigt? :blink: Var har du läst det? på sidan som jag tidigare länkade till står det: The Movies will be available on all formats; PC, Xbox, PS2 and Nintendo Gamecube. så no worry! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 (redigerat) Det spelet ska jag köpa..... :) typ som the sims fast bättre OBS Var kan man köpa det :blink: Redigerat 22 September 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 läbbigt spel men jag tror det kommer bli riktigt kul.. det verkar läbbigt... alltså det e skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 26 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 gör skumt skule jag vilja säga. det fetaste medspelet är ju att man kommer at kunna lägga på sin egen dialog. skruvad skruvad dialog alltså :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg