Hoppa till innehåll

Nu Lämnar Jag Gta Forumet


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

På början av 2005 var det här forumet mycket roligt. Trådar som var onödiga, och helt saknade mening blev LÅSTA. Medlemarna som var här var ärliga spammade inte och pratade inte grekiska. Nu är det lögner,spam,och idiotiska n00b trådar! Därför lämnar jag det här gtaforumet. Förmodligen blir aldrig den här tråden låst, p.g.a det inte finns några moderatorer här. Korkat.

 

Tack & hej! det var trevligt tills gta-forumet spårade ut helt.! Ni kan lura er med era egna lögner. Och spamma,flooda på så mycket ni vill, med trådar som helt saknar någon mening. Och med 10000 smilis efter vart enda inlägg. Forumet har visst tagits över av småbarn eller störande 15-åringar.

 

Jag andvänder ett annat gtaforum nu. Jag säger inte villket, eftersom jag inte vill överbelasta forumet med n00biga,spammiga,löngniga falska medlemar!

Visa här är så dumma att dom tror på sina egna lögner, och t.o.m blir visa helt exhalterad av lögner som dom tror på - lögner=falsk fakta. Det kommer att bli mycket skönnt att komma I från detta forum. Och jag vill verkligen KLAGA på Fuska.se's moderatorer på detta forum, I allfall Gta-forumet, eftersom spam,flood är dagligt. Trots detta bryr sig ingen. Varför folk på detta gta-forum kallar mig n00b är endast för att förolämpa mig. Tyvärr, jag skrattar åt era försök.

 

OBS: Jag säger inte detta för att ni ska säga ''kom till baka'' eller nåt sånt skit. Jag kommer aldrig tillbaka som sagt var, och jag blir högröd i andsiktet varje gång jag besöker det här forumet. Förmodligen blir inte den här tråden låst. Blir det det, blir jag MYCKET förvånad.

 

TACK TILL ALLA MODERATORER SOM INTE FINNS HÄR!

Tack och hejdå! Det var kul tills ni nya medlemar spammade sönder forumet, började sprida massa jäv*la lögner! Förr eller senare kommer ni att inse vad ni har gjort, och vad ni håller på med.

 

EDIT: Ni som har försökt förolämpa mig har skämt ut er. Eftersom ni tar detta på erat ansavar, så är det väll erat fel? Mja, annars hade ni hållit med mig om detta. Eller inte skrivit något alls här.

 

Den störande ungen med gitarr jäveln ser jag snett på. Mitt SISTA inlägg här.

 

FÖR ER SOM FATTAR NÅGOT: Läs igenom dom 13 första sidor I övernaturliga saker tråden.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha vem bryr sig! :bah:  :rolleyes:  :visslar:  :gitarr:

 

Du och alla andra dumhuvuden som är inne här. Ni förlorar just den enda vettiga människan på detta forum. Ni är ju inte kloka här, och f*n vad ni ljuger, och ni tror på det också. Tacka vet jag GTAsajtens forum där minimiåldern är 13 för att registrera sig. Då slipper man en massa småbarn som gör forumet till en krigszon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha äntligen försvinner den största j*vla n00ben på forumet! DU!!!!!!!! haha av "småbarn"? hur gammal e du då??? 12? haha j*vla tönt! Vem vill att du ska komma tillbaka?? haha gay gay gay gay gay.. :bah: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du e så gaaaaaaaaaayyyyyy jag döör din lilla gay jag e glad att du lämnar forumet din äckliga snopp sugare du e f*n helt j*vla otrolig du säger att alla andra e n00bar å så men det e du för in i h*lvete din j*vla n00b bög!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha vem bryr sig! :bah:  :rolleyes:  :visslar:  :gitarr:

 

 

du e f*n en j*vla rövslikare du försvarar bara han för han e mobbad och en j*vla n00b han e så j*vla taskig mot nya medlemar det e f*n n00bigt och så barnsligt dom behöver kanske hjälp med sitt spel inte massa elaka komentarer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...