Hoppa till innehåll

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.


Mikael
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

I h*lvete heller säger jag..hoppas dom gör en "normal" också

 

Det han skriver är att.. Det här är inte den riktiga kontrollen men den kommer nog att se ut ungefär så här.

Men sak samma nu vet ju alla endå så att det är en fake ;)

Redigerat av PCH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag undrar hur mycket kontrollerna kommer kosta + alla tillbehör. Man vill ju gärna lira med kompisar och gäster som kanske kommer.

 

@ NesseN: Vem har sagt att du behöver skutta runt? Det är ju bara om du vill. Annars så är det bara att vifta med handleden (första alternativet blir nog min melodi :lol:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag undrar hur mycket kontrollerna kommer kosta + alla tillbehör. Man vill ju gärna lira med kompisar och gäster som kanske kommer.

 

@ NesseN: Vem har sagt att du behöver skutta runt? Det är ju bara om du vill. Annars så är det bara att vifta med handleden (första alternativet blir nog min melodi :lol:)

 

Fenomenet Nintendo armled kommer nu bli sant!

Nej, jag vill inte vifta lite med armen, donkey konga gick an. Men det här är mest fånigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå fånigt? Tycker du duck hunt till NES var fånigt kanske? Nu blir det ju vidareutvecklat minst sagt :lol:. Men ingen tvingar dig att skaffa dig revolution heller för den delen.

 

Men allvarligt talat, vill vi verkligen vara så aktiva i spelandet? :/ Men som sagt, ingen tvingar mig eller någon annan att köpa en revolution. Men en revolution är det tamefan inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...