💬
Logga in
Fuska.se

Handkontrollen Till Nintendo Revolution.

120 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Det är väl inte dn riktiga Revolution?? Har sett bilden på en annan model.

26 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

helt rätt Tilda. det är inte den riktiga.

Nivå 7 · Fuskare

hittade på google så jag vet inte

Nivå 7 · Fuskare

den ser faktiskt ut så som du sa. hade fel. letade på gogle. hittade bara såna här bilder

http://nexgen.blogspirit.com/album/nintend...olution_2.3.jpg

men det kanske fins olika varianter av det.

Nivå 7 · Fuskare

den på den undre bilden ser ju konstig ut

Nivå 7 · Fuskare

herregud!Det där är inte en bild på konsollen! har ni inte sett revolution-kontrollsfilmen? där ser man både konsollen och kontrollen samtidigt.

klicka på länk för att kolla riktig bild.

http://www.nintendo.se/archive/nintendo_re...volution_01.jpg

Senast ändrad:

27 Sep 2005
Nivå 7 · Fuskare

men KazeN vad var det för bild jag och supermario la ut då? vad skulle det föreställa?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men KazeN vad var det för bild jag och supermario la ut då? vad skulle det föreställa?

Förmodligen nån som hittat nåt gammalt på vinden hemma och tänkt att den skulle passa perfekt som grundstomme till nån slags fuskbild att sen lägga ut på nätet.
Nivå 7 · Fuskare

otroligt. det var det fräckaste.

29 Sep 2005
Nivå 2 · Novis

Det finns ju massa såna där bilder, fast dom kom ju innan den riktiga konsollen

30 Sep 2005

Bra Teaser också, man såg ju verkligen spelen under alla japanernas fjantiga rörelser.

2 Oct 2005
Nivå 4 · Lärling

varför ska nintendo överdriva spelandet så mycket.varför kan man inte ha det som man hade det från början med gamecube så slipper man luta(gba),blåsa,trumma,dansa(kommer antagligen snart)och nu hålla på med armen.kontrollen var också väldigt ful.

3 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

För det är redan gjort, för att alla framsteg som kan göras på det området är bigger, faster, better. Vad har xbox360, kraft. Vad har ps3, jävligt mycket kraft, vad har rev: ett jäkligt coolt koncept!

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker att nytt spelande är bättre än ny grafik....

Synd att Nintendo är de enda som vågar testa nya saker... Även om allt inte blir så bra...

4 Oct 2005
Nivå 7 · Fuskare

Men alla fattar ju hur det kommer bli, precis som förut...Nintendo gör analog spak och skakfunktion...idag är det i det närmaste standard på alla kontroller...nästa generation kommer ta det här (gyro och direct point device) om det funkar.

5 Oct 2005

Jag håller med dig LuddE,Nintendo är de ända som vågar testa nya saker.

14 Oct 2005
Nivå 1 · Novis

Man kommer ju kunna använda GC kontrollerna..., verkar bra...

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
↗ till inlägget

Men alla fattar ju hur det kommer bli, precis som förut...Nintendo gör analog spak och skakfunktion...idag är det i det närmaste standard på alla kontroller...nästa generation kommer ta det här (gyro och direct point device) om det funkar.

Bara det att gyroteknik inte är något nytt.. Det fanns redan på Dreamcasten :rolleyes:
Nivå 1 · Novis

man man kommer ju att kunna använda GC handkontroller!!

Nivå 1 · Novis

Hade jag redan skrivit det... Glömsk som man är...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in