Hunted Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 jag har blivit hackad och problemet är att jag vet inte exakt villken email jag anvende och inte heller secret question kan någon hjälpa mig plzzzzzzzzz :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail? Men kaktus killen sluta att skriva DUMMA KOMENTARER om du tycker att någon gör något onödigt säg det till admin och skriv inte så himla dumma saker som du gjorde i: fusk och hjälp tråden annars kontaktar jag admin och jag försäkrar dig om att det inte kommer bli trevligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Filkar du är värdelös asså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Hmm, varenda inlägg är ju ffs onödigt!! Men jag tror inte att du kan göra något åt det, förutom att du kan köpa ett nytt... Om du inte ens vet din e-mail, så kan du nog inte få tillbaka det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Det går inte, om du inte kommer ihåg din mail lr secret question går det inte... hur vet du att du blev hackad ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Du med brunbjörnen =))) Och orka skriva massa onödiga inlägg, hjälp han istället! gör du det, kan man inte sin mail och secret question så är det kört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Guggo, han fick redan svar på sin fråga. "Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail?" =)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail? MEN SÄG VAD I h*lvete JAG SKA SÄGA DÅ? VI KAN VÄL INTE HJÄLPA HONOM OM HAN INTE ENS KAN SIN MAIL?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail? §1.3. Redigerat 2 Oktober 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) Och hur skulle vi kunna hjälpa dig när du inte ens kommer ihåg vilken mail? Det där, förstod jag..tror jag... :visslar: Redigerat 2 Oktober 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Okej, enuff grabbar.. Ni får chilla lite och om du inte kommer ihåg din mail eller din hemliga fråga får du skylla dig själv.. Maila Valve eller nått. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg