{Samurai} Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 kommer inte ihåg comandsen i konsollen för att få botar ..kan någon säga det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) Du skriver bot_add :) MVH/mattias Redigerat 17 September 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 bra för jag och min kompis undrade oxå hur man kan skaffa bottar men måste man ladda ner något först och i sånna fall vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Nej man behöver inte ladda hem något tryck bara på "§" när du spelar å så kommer consol rutan upp å skriv bot_add :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 nä funka inte för mig måste ladda ner nåt såm pod bot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 jag har laddat ner pod bot men botarna står stila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 botarna kan inte gå på alla barnor så det beror på vilken bana du kör!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 nej det funkar inte på non bana :( :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 nej det funkar inte på non bana :( :angry: men jag horde att et var nogra som sa att om man vill fuska po cs ska man ladda ner not som heter sstarz ar detratt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 :) det böhövde inte jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 men hur gjorde du da med filen kan du ge mig hemsidan til filen manfuskar med snalla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 men hallo allso vart laddar man ner walhack och speedhack och filen till fusk po cs snalla sag nogon :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg