kevinhö Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) jag ska skapa ett team är det nån som vill vara med men det finns lite krav tyvär :(. combat 40 och högre sämsta man kan ha på sig är steel.ranged har inga krav samma gäller wizards. jag har ialafall mithril allting för uttom svärdet det e addmanite. jag hetter 3 treor combat 46.ps jag uttser ledare alltså inte jag. Redigerat 24 September 2005 av kevinhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 jag e med combat level 54 och har alt rune uton skölden och pl8bodyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kevinhö Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 ok du e med och är ledare tills non kommer och ha betere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Jag e med! Jag har rune scimmy, mith platebody, black plate legs, rune full helm. Combat lvl 49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 jag har en ny gubbe i 67 nu som heter karha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 hmm... heter forte333 och har combat lvl 77... :P lite skills: str:61 atk:62 def:60 hp:67 prayer:49 wood cutting:76 :gitarr: rune crafting:47 magic:56 range:70! :evil: mining:64 smithing:56 är gjärna ledare:d :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 combat lvl 50 nu! yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 ursälkta för dubbel post men nu är jag i combat 55! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 e combat 40, men jag vill vara med utan att ha nån armor på mej... går de bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morrowind_Lord Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 först har jag en fråga, vad för sårts clan är det? pkings clan? eller bara kommpis clan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Men om det är typ lvl 40 clan vill jag inte vara med (om det är PK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
l-i-p-n77 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 jag ska skapa ett team är det nån som vill vara med men det finns lite krav tyvär :(. combat 40 och högre sämsta man kan ha på sig är steel.ranged har inga krav samma gäller wizards. jag har ialafall mithril allting för uttom svärdet det e addmanite. jag hetter 3 treor combat 46.ps jag uttser ledare alltså inte jag. ' tja dude jag kan bidra med ett stort team har kompisar i lvl 40 e själv i lvl 40 och har en mage i lvl 39 och en range i lvl 46 och en lvl 65 han slår 21 och en 62 de e vad jag kan bidra mé du kan väll skicka ett meddelande om du tycker dom´e ok................ses....POLARN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.