Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 jag undrar om dte e nya kläder på Gta Sa Bara för när jag körde hemma hoss min kompis och avr i en kläd affär så fans det ass grumma kläder(På datan var det) Men när jag kör hemma hoss min andra kompis(På pS2) så fans inte dom kläderna.. Konstigt :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Du vet väll att det finns många olika affärer....med olika kläder :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 JA me liksom det avr samma afär vi gick på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xphome62 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Om han har kommit längre än du så kan det bero på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Ne han och jag va å samma uppdrag och sont.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Hmm...Låter konstigt :S har aldrig hört talas om en klädaffär på GTA. Kanske för att man inte har tillgång till kläder på Playstation versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Det är olika saker på datorn och PS2... Samma sak var det på Vice City så man inte kan få tårgas på datorn medans man kan det med PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Han kan också har laddat ner ny kläder från internet det går faktiskt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Han kan också har laddat ner ny kläder från internet det går faktiskt.. Han har ej laddat he nå kläder Ps:Har frågat dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pinchi_15 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Du vet väll att det finns många olika affärer....med olika kläder :) Tja! vet du hur man spriger fortare?? :gitarr: på Gta sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 dom e väl bara till lagda på pc versionen precis som den bätre grafiken jag kör med sämsta grafiken på pc och det är ändå bätre än ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det e samma kl äder på båda spelan är väldigt säker på de. Ja tror mest på att dom skulle ha gjort sina egna kläder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg