Pungis Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 Hej, jag behöver hjälp med WinRAR. Jag vet inte hur jag ska göra för att kunna öppnat ett spel så jag kan köra den. Spelet är Football Manager 2005. Kan någon guida mig genom processen? Ska man Adda eller Extracta elle vad ska man göra? Tackar för snabba svar! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 du ska extracta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 tryck bara på själva filen som är packad, så kommer winrar upp o då ska du markera ALLA filer i den och dra dem in i mappen där du vill ha dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 öppna filan och klicka på extract och sätt den i tax program files Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.