Hoppa till innehåll

Ratchet and Clank 2: Going Commando

Rekommendera inlägg

tja hur många Platinum bultar finns det? :?

kan ni några skill-points? :?

hur många gånger kan man varva RC2GC?(varvat det 3 gånger)

:x

hur använder man Clank-Zapper? :?

Jag har alla vapen blåa(Ultra u.Clank Zapper) 8)

Man får Ultra genom att varva spelet efter det(om man har guld utväckling)köper man Mega på en vanlig Megacorp-handel så använder man den tills g´den röda linjen går upp till max så blir det ett Ultra-vapen. 8)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan klara det hur många gånger man vill...

För att använda clank Zapper ska du ta vapnet sen stå framför en fiende och sen avfyrar clank en liten blixt.. Detta kan du ha när du själv använder ett annat vapen..

För att kolla platinum bolts kan du kolla hur många det finns på varje bana.

Jag kan 11 skill points tror jag..

För att få en skill point så ska du klara Chainblade med bara skiftnyckeln.

Få en genom att krossa planet statyn i Canal City i the promenade.

Sen kan du få skill points genom att slå 2.10 i Hoverbike race i joba, sen kan du få ett till genom att slå ett bra rekord på Hoverbike racet på Desert rider banan =)

Du kan också få ett genom att skjuta av B2 Brawlers skyddsglas när du dödat han.

Om du förstör en Snow Dan på Frozen lab på sibirius får du ett skill points också.

Det var nåra =) Kan mer.. Men börja med dem.

Själv har jag klarat spelet nåra gånger också =) Spelat det ända sen jag fick det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har några fusk som jag har

fått genom skill points t. ex. ratchet har stort huvud 5 skill points

ratchet i frack 7 skill points

sen har jag inte fått mer...............

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Jag kan 28 st det e:

Du ska köpa alla tillbehör till skeppen den heter nice ride inte färgerna och vingarna behöver du inte köpa

You are my hero:

du ska till planeten Todano och skydda dom hära turisterna från dom där ekorarna

Safety Deposit:

Du ska till damosel och så skydda turisterna från expirementen och robotarma

Smash and grab:

du ska gå till oozla och gå till megacorp stället smasha ner allting där

Prehistoric Rampage:

Gå till vendorn (i oozla) och så går du ner och hoppar Över det där gula och så går du till det andra gula där finns det fåglar som du ska sjkuta ner med Heavy Lancer

Nano The max:

du ska få det mesta livet av allt

Wrench ninja||:Massacre:

du ska gå till joba arenan cheats aktiverade du ska klar level när man ska bara slåss med skiftnyckeln där får du bli nuddad men för att få skill pointen ska du inte bli skadad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Jag har gjort alla skillpoints utom "nano to the max" och "weapon envy" fast jag vet hur man skall göra på dem. Om ni undrar nåt om skillpointsen så kan ni göra ett ämne om det för jag kollar allt som har med Ratchet and Clank att göra.

Jag fattar inte hur man skall göra för att se hur många platiniumbolts det finns på varje bana. Det kan man ju se på Ratchet and Clank 1. :D

Redigerat av Ratchet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...