Crazy_Geting Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 jag har klarat story mode me min egen skatare som jag har gjort men sen när jag ska starta en ny story med min brorsas skatare så börjar det där jag är... hur kan man göra för att det ska bli rätt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Två ord: Starta om eller: Ingen anning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 När du ska välja gubbe till story mode så tryck på O och så kan du ladda upp brorsan gubbe... sen e de klart... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 DET e skitlätt..Jag varvar det på mindre än 4 timmar varvat det på alla till och med sick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Hur går man med brädan o klättrar kör bil m.m? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 För att gå tryker du L1 R1 då går gubben om du vill åka Skateboard igen så gör du så igen.För att klättra hoppar man på x senn trycker man R1 elller L1 vet inte då klättrar man.Man kan inte köra bil när man vill men ibland kan man. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg