indigo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 (redigerat) ska nu sälja min rs gubbe (INFO): Namn: Indigo king Att: 53 Def: 51 Str: 60 range: 40 prayer: 39 Mage: 43 Rc: 17 hp: 56 crafting: 11 mining: 36 Smithing: 35 Fishing: 52 koocking: 52 fire:28 cuting: 22 Combat lvl: 68 det som jag vill ha för denna char e 300 kr. messa mig Redigerat 19 September 2005 av indigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Gamla Indigo king var min en gång i tiden... Aja har en lvl 93 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 "Gamla" indigo king? lols det e jag som gjorde charen och sedan solde den till en snubbe.... som sedan blev hackad och (han som jag solde den till anklagade mig för att ha hackat men... det hade jag inte gjort) jag sa att jag kunde försöka att hacka tillbaka charen och det lyckades jag me men det fanns ingen eq eller något på charen så han ville inte ha den.... därför säljer jag den nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 ger 700fm... inte riktiga pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 23 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 tyvär så vill jag inte ha fm... säljer för att få lite riktiga cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) 300 spänn för den? pff, den har kassa Non-Combat skills Det enda den har mer än min i är Combat skills, fishing och cooking Redigerat 23 September 2005 av Nogger Mint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 du lär inte få 300 RIKTGA pengar för den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Aldrig trehundra för den där... Jag pröjsade 50 spänn för en level 98 med full dragon member i ett år m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag kan byta den mot en men tränad combat skills i 67 den har 41 i range och 60 att och 16 fletching och 22 i theiving och lite annat P.S:membershipen e slut nån annan kan byta den med fast dt ska vara helst member och annars köper jag en member för 1300fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 ska nu sälja min rs gubbe (INFO): Namn: Indigo king Att: 53 Def: 51 Str: 60 range: 40 prayer: 39 Mage: 43 Rc: 17 hp: 56 crafting: 11 mining: 36 Smithing: 35 Fishing: 52 koocking: 52 fire:28 cuting: 22 Combat lvl: 68 det som jag vill ha för denna char e 300 kr. messa mig Jag kan bettala 250fm.Fast inte kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 "Gamla" indigo king? lols det e jag som gjorde charen och sedan solde den till en snubbe.... som sedan blev hackad och (han som jag solde den till anklagade mig för att ha hackat men... det hade jag inte gjort) jag sa att jag kunde försöka att hacka tillbaka charen och det lyckades jag me men det fanns ingen eq eller något på charen så han ville inte ha den.... därför säljer jag den nu igen Ja men nu har jag ändrat mig, det är jag som är den där "snubben"... [email protected] säger det dig NÅGOT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 joo du ska ha den om du hade köpt den innan sen tog han tillbaka den så alltså ska du ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.