Gäst Beldur Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 joo du ska ha den om du hade köpt den innan sen tog han tillbaka den så alltså ska du ha den Äntligen någon som håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 ska nu sälja min rs gubbe (INFO): Namn: Indigo king Att: 53 Def: 51 Str: 60 range: 40 prayer: 39 Mage: 43 Rc: 17 hp: 56 crafting: 11 mining: 36 Smithing: 35 Fishing: 52 koocking: 52 fire:28 cuting: 22 Combat lvl: 68 det som jag vill ha för denna char e 300 kr. messa mig jag köper den for alla mina fuska mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 ska nu sälja min rs gubbe (INFO): Namn: Indigo king Att: 53 Def: 51 Str: 60 range: 40 prayer: 39 Mage: 43 Rc: 17 hp: 56 crafting: 11 mining: 36 Smithing: 35 Fishing: 52 koocking: 52 fire:28 cuting: 22 Combat lvl: 68 det som jag vill ha för denna char e 300 kr. messa mig Han tar inte fuskamynt och han ger inte tebax den till mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 vad hade du köpt den för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 vad hade du köpt den för?? 250 lr 300 kr betalade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 då ska du klart ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) ... asså jag fattar inte gerejen (kanske det e så att jag e jävligt seg), men när jag hacka tillbaka charen frågade jag om du ville ha den och du sa NEJ, och nu när jag vill sälja den så vill du ha den? fattar inte men jag hoppas att vi kan komma överens lr nått sånt får se ska iaf inte sälja den. Redigerat 30 Oktober 2005 av indigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 the game master om du inte ville ha tillbaka den innan så kan du inte kräva att få tillbaka den nu. När du sa nej för längesen att du inte ville ha tillbaka den kan du inte ängra dig nu :) Think before you act next time Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 30 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 (redigerat) hehe, senig, bra komentar men du missa en grej det var inte "the game master" som har ägt charen det är ║╔╗║_ som borde tänkt. senig: jag håller med dig men vi får se hur det blir. ║╔╗║_ vi gör en "privat uppgörelse" ok? har mailat dig.... Redigerat 30 Oktober 2005 av indigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 the game master om du inte ville ha tillbaka den innan så kan du inte kräva att få tillbaka den nu. När du sa nej för längesen att du inte ville ha tillbaka den kan du inte ängra dig nu :) Think before you act next time Mjo, men du skulle nog också ångra dig senare kanske om du betalat ca 300 kr! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Visst skulle jag ångrat mig:) Men inte f*n hade jag krävt den tillbaka den i efterhand har man sagt att man inte vill ha den så kan man inte ångra sig några veckor/månader efter. Think before you act Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) orka spela rs förresten får man väl inte sälja gubbar hihi Redigerat 31 Oktober 2005 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.