cloud_strife Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Jag blev sur och slängde kontrollen allt vad jag orkade rätt på konsollen,jag undrar om nån vet om mitt 8-bit är trasigt eller om det bara är temporärt. Eftersom det blir en grå skärm eller en svart när jag sätter in ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2004 Det var ju j*vla smart att göra det för det Det är nog svårt att få ett sånt lagat nu. Och hur blir så förbannad att man gör något sånt igentligen? Jag känner visserligen en som kastade sitt Nintendo 64 i väggen när han inte klarade ett uppdrag på perfect dark... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag känner en som hottade ut sitt playstation genom fönstret.sen gick han ut två veckor senare och kollade det om de funkade.de var ganska lol,faktiskt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Grå skärm när man försöker starta är inte ovanligt, men svart är lite mer ovanligt. Det kan vara så att ditt NES är trasigt, men det kan också vara helt eftersom att det är vanligt att spelet inte funkar att starta direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 exakt.de händer att mitt startar me en grå skärm.ja brukar trycka in spelet lite mer i konsollen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Jag brukar lägga nåt tungt på mitt nes =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 ok , då vet jag det jag får väl testa sakerna... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg