lidmer Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Real Madrid äger sönder alla!! hur gick det för dom föra året da? just det GULD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 (redigerat) Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! Michael Owen spelar i Newcastle. Figo spelar i Inter. Ännu en med koll ser jag. http://theclubis.mine.nu/phpBB2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Redigerat 30 September 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luzinho Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Robinho.. hur bra får man vara egenligen :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! man brukar veta vad spelarna i sitt favoritlag heter.... Redigerat 1 Oktober 2005 av SeablossoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luzinho Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 real madrid krossa mallorca med 4-0 typ :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 och?? det laget hör hemma i segunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! om du inte vet vad real madrids målvakt heter så heter han så här Ilkner Casillas :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! Du!Figo kör i Real madrid Michael Owen kör ochså i Real madrid dom köppte han non går i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Real madrid e mitt f*n lag! DOm har alla bra spelare te.x: Ronaldo David Beckham(kanske ska sluta där :( ) Figo Zinedine Mickael Owen raul och vad heter målvakten nu igen men ajja han e bra! Så dom äger!!! Michael Owen spelar i Newcastle :o :kung: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Anlednigen är för att dom är dåliga defensivt och för att dom är överbetalna divor! Fast min favorit i Real Madrid är Raul han äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Raul är grymt överskattad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.