# 21 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Raul är grymt överskattad. Knappast. Han är störst i Real Madrid. I stort sett helt given sedan 17 års ålder. Dessutom lagkapten. http://www.realmadrid.com/articulo/rma25191.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Jag sa aldrig att han var dålig jag sa att han var ÖVERSKATTAD.Han gör inte speciellt många mål precis vilket dem flesta forwards brukar gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Alla lag suger och Juventus äger, Ac milan och Inter är värsta konkurrenterna för juventus. Realmadrids spelare tänker bara på pengar och äta sig feta >:(. Och att figo spelade i barca >_>. Och micheal owen spelade i Arsenal eller Manchester United tror jag. I alla fall ett engelskt lag. Redigerat 13 Oktober 2005 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Alla lag suger och Juventus äger, Ac milan och Inter är värsta konkurrenterna för juventus. Realmadrids spelare tänker bara på pengar och äta sig feta >:(. Och att figo spelade i barca >_>. Och micheal owen spelade i Arsenal eller Manchester United tror jag. I alla fall ett engelskt lag. Hur kan alla lag suga men ett lag äger? Borde det inte vara alla lag UTOM juventus suger? Owen spelade i Liverpool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
luzinho Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 dom som inte vet nåt om fotboll borde inte bry sej heller :blink: som alla säger.. typ figo spelar i liverpool å allt konstigt :o :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.