Kingole Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 När jag var ute och körde fick jag polisen efter mig så jag sköt polisen i huvudet när han satt i bilen, men han föll inte ut utan bilen började köra efter mig långsamt och försiktigt, var jag än for var han efter mig, jag försökte inte köra ifrån honom eller nått men när jag stannade vid valet park i san fierro och klev ut så följde polisbilen efter bilen när en av snubbarna tog bilen ner i garaget. När jag gick ner så var valetkillen död och polisbilen följde efter mig igen. Jag antog att jag var hans nästa offer så jag sprängde polisbilen. Tror ni detta var nån bugg för det tror inte jag. På polis bilens registreringskylt stog det LF King. Har ni varit med om Samma sak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CodeName Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 (redigerat) LF King? Mhm.. *antecknar* Redigerat 21 September 2005 av CodeName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Hahahaha! Jag skulle sluta skriva här, men man kan inte hålla sig! En gång då jag var ute och körde med min Sabre så hoppade jag I ett hopp. Tro det eller ej, jag hoppade rakt in I ett ufo dvs, flygande tefat. Det konstiga var att jag fastnade på farkosten. Sedan kom jag till Vice City. Kan detta vara en bugg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingole Skrivet 21 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Okej okej..det stämmer inte...jag ville bara kolla eran reaktion...men det att polisbilen började köra sakta efter mig "En bit" stämmer..fast han var död..ärligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Hm... hyfsat onödig tråd. "Vill bara kolla er reaktion" ... Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg