Gäst Andreasswf Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Jag har försökt på very hard,hard men bara fått captain falcon och jigglypuff Ja men jag vill ha bättre gubbar än dom så hur ska jag göra? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Här->http://forum.fuska.se/Hur_Four_Man-t50700.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Öh, det var knappast något svar i den tråden... :huh: Men iallafall. Det finns 4 bonusfigurer. Du har två så jag berättar bara om de andra två. Ness får du om du klarar Normal mode med 3 liv. Utan att förlora liv, eller så var det att man inte dog helt och hållet, jag minns inte riktigt. Och sen finns Luigi. Honom får man när man har klarat target test med de första 8 gubbarna. Lycka till med att få allihop! (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag råkade skriva fel sry :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg