Mikael Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Skolan är plågeri... Men man måste ju lära sig saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Men om inte skolan fanns så skulle vi nog inte sitta här? jag gillar inte skolan men gillar den mer än förut när man kom upp på högstadet då altl blir friare man får dra hem på rasterna osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Skolan är kanske tråkig men vi måste ju ändå gå på den för annars skulle vi inte ens kunna 10*10 nu så Skola är ju nästan en del av livet och tänk vad ni inte skulle ha då? Kompisar för jag tror nog ni fick alla era kompisar genom skolan! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 skolan är tråkit men vad skulle ni göra om ni ville köpa alla dessa spel o dator om man inte kan jobba så kan man inte köpa nåt man får ju ingen lön fast det här är tråkigast leksion när lärarna tvingar mig när lärarna blir arga på alla elever nåra lärare brukar kläma i elver o dra i tröjan jag blir förbannad på dem :x dem tvingar alla inte ge inbjudningskort till nån om nån fyller år o ska göra kalass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 I min skola så blir det typ att alla sitter och gäspar och kollar på klockan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.