sboy2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 allt men när det är ämne så är det matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 varför inte somna framför datorn me chips runt sej hehe jävel du fick mig en idé faktist!!!,hehehe men iaf Matte suger värkligen k*k om man får använda det språket men det gör det värkligen...och jag håller med den som sa att skolan bara är för att tröga ner oss...hehehe jag ska göra en hämd!!!,jag ska utbilda mig till lärare och sen vara jävliga mot en speciel som jag ska velja ut..sen ska den vara mindre värd en de andra..för så har de gjort på alla skoler jag gått på och jag har altid varit den utvalde... :evil: :evil: :evil: :evil: alltså skönt? :P Hmm det är nog något stort prov i tex SO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 men om man sitter bredvid datan o bara äta chips kommer man väga 200 kilo men allt tråkigast är allt men det värst tråkigaste är 100000000000000000000000000 procent Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ner mee skolan de bara trögar ner eleverna om du inte går i skolan så kommer du inte att ha nån ljus framtid :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 varför inte somna framför datorn me chips runt sej hehe jävel du fick mig en idé faktist!!!,hehehe men iaf Matte suger värkligen k*k om man får använda det språket men det gör det värkligen...och jag håller med den som sa att skolan bara är för att tröga ner oss...hehehe jag ska göra en hämd!!!,jag ska utbilda mig till lärare och sen vara jävliga mot en speciel som jag ska velja ut..sen ska den vara mindre värd en de andra..för så har de gjort på alla skoler jag gått på och jag har altid varit den utvalde... :evil: :evil: :evil: :evil: sen ska du vara schyst mot honom å dum till alla andra eller hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tycker att svenska e tråkigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tycker att svenska e tråkigast då tycker du rätt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 varför inte somna framför datorn me chips runt sej hehe jävel du fick mig en idé faktist!!!,hehehe men iaf Matte suger värkligen k*k om man får använda det språket men det gör det värkligen...och jag håller med den som sa att skolan bara är för att tröga ner oss...hehehe jag ska göra en hämd!!!,jag ska utbilda mig till lärare och sen vara jävliga mot en speciel som jag ska velja ut..sen ska den vara mindre värd en de andra..för så har de gjort på alla skoler jag gått på och jag har altid varit den utvalde... :evil: :evil: :evil: :evil: sen ska du vara schyst mot honom å dum till alla andra eller hehe tvärt imot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 SO! är tråkigast! och svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.