Hoppa till innehåll

Gta Sa


mantis
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag va i ps2 forumet alderles nys och såg att dom pratar om övernatruliga saker till gta som att lather face ska finnas han i måtorsågs masakern alsså och att någon kille i röd cowboy hat går runt och skuter folk sen så kan man lbi jagad av han och massa sk*t sen att dom ser spökbilar i skogen och en massa lik säkar kollade det på mitt xbox liksäkar hittar jag men inga mördare sen en bryga med en rullstol på där dom hör ruster och att dom sätt cj mammas spöke en massa har ni set något ring efterlyst på 08-702 00 90 skoja :P jaja men om ni sett något underligt bäräta gärna det så fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mycket av detta är myter och bluff bara. man kan te.x inte se CJs mamma någonstans. Leatherface existrerar inte heller.

Angående spökbilarna... Ibland ser man tomma bilar mitt ute i vildmarken. På ett ställe rullar en bil ner från en kulle, precis när man går nedanför. Efter att ha blivit påkörda av denna "självgående bil" startades massa rykten om spökbilar.

 

Dock är det bara bilar som spawnas för att man inte ska behöva gå till fots till närmaste väg. Samma fenomen kan skådas i havet. hamnar du i vattnet bakom ett berg långt ute på havet kommer du hitta massa övergivna båtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...