Hoppa till innehåll

Hjälp Vet Inte Om Datorn Klarar Av Bf2 Och Eq2!?!

Rekommendera inlägg

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

BF2 klarar du lätt, men förmodligen inte med absolut högsta inställningarna och t.ex 63 spelare på internet...

Hur som helst så klarar du dig finfint...behöver inte ens oroa dig, om du inte är überkräsen.

EQ2 har jag ingen aning om..vet inte va som krävs...enligt OG så är rekommenderat som följer:

- Operating System: Windows 98/2000/ME/XP

- Processor: 2 GHz or greater

- RAM: 1 GB

- Video Card: DirectX 9 compatible; pixel shader and vertex shader compatible hardware with 128 MB or more of texture memory

- Sound Card: DirectSound compatible audio hardware

...så du borde klara dig ja..

Skrivet

Tack så mycke dig ska jag komma ihåg :D men ska byta till ett XFX GeForce 7800GT 256Mb GDDR3 PCI Express Dual-DVI, VIVO, 450MH. om du inte vet hur man klockar eller updaterar Grafik kortet

Skrivet

Du kan ju testa PowerStrip...

Installera...starta..klicka ok...högerklicka på ikonen som kommer upp nere till höger i aktivitetsfältet...välj performance profiles och configure...

sen är det bara å meka litte me clockfrekvenserna...se bara till att du har bra kylning och att du inte klockar för mycket...blir instabilt annars...

Skrivet

Asså det ee lungt nu jag köpte 3 Dyra fläktar för 750st plus jag köpte det där nya grafik kortet och klockade det med både PowerStrip och 3Dmark05 så det ee bra men tack endå ^_^ :lol: ^_^ :lol:

Skrivet

lol hur kan den här tråden leva? han bara snackar skit han vet la ingeting o han säger att han köpte de o de för att tro han ska va bra för alla andra... o glocka med 3dmark hmm de va som f*n 3dmark e bara ett testprog och när kom ddr 3? och vad har chassit med glocking? lär dig mer i framtiden o sluta "diva"!

Over And Out

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...