Dysfunction Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 jo...750spänn styck för fläktar låter lite skumt...och klocka med 3dmark var också lite mysko då det är ett benchmarkprogg...men DDR3 är väl ändå inget konstigt...har det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 de va som f*n jag trodde det bara fanns ddr 2 änså länge mitt fel sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 30 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Det ee sant jag lovar typ en av dom bästa på marknaden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 du ljuger så kast för att få mer rank o hur moget är det? skaffa ett liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Men det ee ju sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Men det ee ju sant!! det var en vän som klockade han kan sånt då tyckte jag han så nått om 3DMark05 jag kanske miss tog han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 men jag pratar mer om allt! och dom där 3 fläktarna för 750 st de va som f*n va e de för märke?? och 3dmark sa du för du trodde att de va något som glockade men lär dig lite mer först de skulle va ett stort +! jag e ej dum du har redan gjort 3 andra trådar som blev låsta för att du ville ha mer rank som t.ex ps3 dett har inte släppts än och det där med piratkopiering är rena skit snacket med... så vill du ha en sida med hjälp så säg till lr gå till ett biblotek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Nej då har du fel jag gillar Fuska och det kommer jag alltid att göra fattar du!!!!!!!!!!!! SÅ H,K!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 ja men du är ändå ute efter rank tycker den här tråden borde låsas för han har fått sitt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Nej för du men dina dumma kommentarer va i vägen men jag fort farande inte fått svar på hur man använder Power strip?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Men det ee ju sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( <{POST_SNAPBACK}> off topic: onödigt med med 20 ! on topic:sök på "google" och var inte så j#vla barnslig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Men håll K½ft!!!!!!! Jag vill ha svar på frågan inga j½vla! dumma kommantarer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.