Brunbjörnen Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 När jag skulle logga in på WoW igår så stog det att passet var fel , först tänkte jag att capslock var igång men det var det ej. Sen Försökte jag logga in på account management samma sak . Sen skickade jag efter mitt pass med retrieve password , och jag har inte fått det än det har gått mer än 18 timmar . Börjar tro att jag har blivit hackad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jo så kan det vara, jätte tråkigt att bli hackad ha ett lösrn på typ minst 10 siffror och bokstäver, sen kan du testa att logga in på www.wow-europe.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 24 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Har det men de funkar ej... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Står det nåt när du försöker logga in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 25 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Att koden är fel .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Kontakta blizzard och skriv ditt förra lösenord, dem ser att det e du då och dem ser att det e din IP som gjorde acc:et... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 nej, dom vill inte ha ditt lösen, skriv bara att du har blivit hackad och ditt namn, email och cd-key osv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Skaffa anti virus program som får bort dem iriterande key loggers!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Har de fixat sig nu då Brunbjörnen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Cdkey är det bästa beviset av alt, printar du en bild på din cdkey får du ditt acc tillbax omedelbart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Brunbjörnen går i samma klass som mig. De har fixat sig förlänge sen så att ni vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg